After Work 10.9 17-18:30

27.8.2021

Nyt on juhlan aika – ilmoittaudu mukaan!

Tänä vuonna Terveydenhoitajaliitto ei valinnut Vuoden Terveydenhoitajaa, sillä liiton hallitus päätti muistaa ja kiittää kaikkia terveydenhoitajia jaksamisesta läpi hyvin poikkeuksellisen ja raskaan koronavuoden. Kaikki terveydenhoitajat ovat tehneet suuren terveydenhoitajateon, kaikki terveydenhoitajat ovat vuoden terveydenhoitajia! Myös audionomit ansaitsevat kiitoksen korona-aikana tehdystä työstä ja jaksamisesta.

Tätä Terveydenhoitajatekoa juhlistetaan mahtavalla virtuaalisella After Work -tapahtumalla 10.9.2021 klo 17–18.30. Ohjelmassa on juhlapuheita sekä hyvää musiikkia ja hulvatonta stand-upia. Tapahtuman juontaa huikean hauska Christoffer Strandberg ja musiikista vastaa taitava tulkitsija, laulaja-lauluntekijä Tuure Kilpeläinen.

Ilmoittauduthan viimeistään 8.9. alla olevasta linkistä. Tilaisuus on tarkoitettu kaikille Terveydenhoitajaliiton jäsenille.

HUOMIO! Lähetämme sinulle henkilökohtaisen osallistumislinkin viimeistään muutama tunti ennen tilaisuuden alkua. Linkki lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet ilmoittanut ilmoittautumislomakkeessa. Avaa linkki sillä laitteella, jolla katsot tilaisuuden, sillä linkin voi avata vain kerran.