Kevätvaellus Öjassa 6.6.2019 - Vårvandring i Öja 6.6.2019

15.5.2019

Keski-Pohjanmaan terveydenhoitajayhdistys järjestää jäsenillan keväisen luontojumpan merkeissä Kokkolan Öjassa torstaina 6.6.2019. Kokoonnumme klo 17:30 parkkipaikalla Öjan rannan vieressä. Paikka sijaitsee Öjantien varrella, aivan kyläkeskuksen/ koulun sekä Cafe Brygganin läheisyydessä.

Yhdistys tarjoaa pientä evästä ja janojuomaa, halutessasi voit itse varata mukaan lämpimää juotavaa.

Mukaasi tarvitset hyvät kävelykengät, sään mukainen vaatetus ja ripaus iloista mieltä!

Tervetuloa reippailemaan iloisessa seurassa!

Osataksemme varautua riittäviin eväisiin, pyydämme ilmottautumiset mahdollisin ruokarajoittein viimeistään 31.5 : christin.isaksson@soite.fi

Terveisin

Keski-Pohjanmaan terveydenhoitajayhdistys

Mellersta Österbottens hälsovårdarförbund ordnar en medlemskväll torsdagen den 6.6.2019. Under medlemskvällen hålls en gymnastikstund ute i naturen. Vi samlas kl. 17:30 på parkeringsplatsen vid stranden i Öja, Karleby. Stranden och parkeringsplatsen finns vid Öjavägen alldeles bredvid Öja byacenter och Café bryggan.

Föreningen bjuder på smått att äta och dricka. Ta gärna med varm dryck om du så önskar.

Med på medlemskvällen behöver du bra skor, klädsel enligt vädret och en näve gott humör!

Så att vi kan reservera tillräckligt med att äta, vänligen anmäl dig senast den 31.5 till christin.isaksson@soite.fi.

Med vänliga hälsningar,

Mellersta Österbottens hälsovårdarförbund