TERVETULOA KESKI-POHJANMAAN TERVEYDENHOITAJAYHDISTYKSEN SIVUILLE!

Ajankohtaista

Keski-Pohjanmaan terveydenhoitaja yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous pidetään torstaina 9.2.2012 klo.18 Pietarsaaressa. Paikka keskusvastaanoton kokoushuone, Asematie 1. Vuosikokouksessa vierailee Terveydenhoitajaliiton neuvottelupäällikkö Harri Liikkanen, hän kertoo ajankohtaisia asioita kuten keskusjärjestön vaihtamista. Yhdistys tarjoaa pientä purtavaa (ruokaisa salaatti ja leipää, kahvi/te makean kera). Tarjoilun takia sitoutuvat ilmoittautumiset 6.2 klo 12 mennessä. Ilmoittautumiset Kokkolassa Tarja Harinen puh. 050-3433343 tai tarja.harinen@kokkola.fi Pietarsaaressa Ann-Sofie Larsson puh. 040-3769031 tai ann-sofie.larsson@mhso.fi Kokkolasta lähtevät, kokoontuminen Terveyskeskuksen takaparkkipaikalla klo.17.15. Tervetuloa!
Ansioitunein terveydenhoitaja julkistettiin yhdistyksen pikkujoulussa 17.11. Perusteluina olivat pitkäaikainen toiminta Kokkolalaisten lapsiperheiden hyväksi. Omaa innostuneisuuttaan Kerttu on jakanut mm. Vavu-kouluttajana. Moniongelmaisten lapsiperheiden ryhmätoiminta on ollut yksi Kertun kiinnostuksen aiheista. Tänä päivänä Kerttu saa myös puuhailla paljon omien lastenlastensa kanssa! Onnittelut vielä!
Yhdistyksen pikkujoulua vietetään ravintola Pasaatissa 17.11. klo 18 alkaen. Ilmoittautumiset viimeistään 10.11. puheenjohtajalle sähköpostitse. christin.isaksson@tk.kokkola.fi Yhdistys maksaa ruokailun jäsenille. Tarjolla jouluinen seisova pöytä. Ansioituneen terveydenhoitajan julkistaminen ja palkitseminen. Tervetuloa kaikki mukaan! Ravintola Pasaati Sahakatu 6, 67900 Kokkola
Onko työtoverisi ahkera, terveydenhoitoon panostava, innostunut tai aina uutta innokkaasti oppiva? Nyt olisi mahdollisuus muistaa ansioitunutta terveydenhoitajaa.
Viimeiset ilmoittautumiset 9.5. klo 12 christin.isaksson@kokkola.fi
Jäsenillä mahdollisuus osallistua kotimaan hyväntekeväisyyteen tekemällä virkattuja tilkkuja peitteisiin.
Mitä enemmän meitä on, sitä paremmin saamme äänemme kuuluviin ja voimme edistää terveydenhoitajan työtä. Tutustu kampanjaan!
Tervetuloa yhdistyksen tarjoamaan teatteri-iltaan 18.3. KUIN ENSIMMÄISTÄ PÄIVÄÄ. ilm. viim. 23.2.
Kiitos kaikille paikalla olijoille mukavasta illasta! Ruoka oli hyvää ja puheenjohtajan esitys ajankohtainen. Liitteenä Lehtomäen power point esitys.
Osoite: Hiihtomäentie 34 B 10, 00800 Helsinki. Korvaus on 25 euroa/vrk, 7 pv 150 euroa. Etusijalla ovat liiton hallinto sekä toimikunnan jäsenet.
RSS ATOM