Kuvagalleria

Muistoja yhdistyksen tapahtumista

Vuoden Terveydenhoitajaksi 2009 valittiin Ann-Maj Wenelius PietarsaarestaJakobstads sångarbröder esiintyi illan aikanaTyynenpäivän viettoon Pietarsaaressa osallistui kiitettävän paljon jäsenistöä
Pietarsaaren Lucia 2010 esiintyi pikkujouluruokailun yhteydessäLuodon kotiseutumuseon tonttu oven vartijanaPikkujoulun viettoa vuonna 2010 Luodon kotiseutumuseossa Bjärgasissa
Terveydenhoitajia vuonna 2010 nauttimassa jouluruokia Luodossa 12.5.11. Villa Elba, Suomen Sydänliiton Pohjois-Suomen aluepäällikkö Eeva-Leena YlimäkiYksi herkkukorien onnellisista voittajista!
12.5.11. Villa Elba, valmistuvat terveydenhoitajat sekä opettajattallinna 20-21-5.11 tallinna 20-21.5.11
Keväällä 2011 innokas joukko yhdistyksen jäseniä osallistui virkkaamaan isoäidin neliöitä. Hallituksen jäsenet Titta ja Tarja kokosivat palaset yhteen lähetettäväksi Ensi- ja turvakotien liitolle.Yhdistyksen pikkujoulu 17.11.11 ravintola Pasaatissa. Vuoden ansioitunein terveydenhoitaja Kerttu Peltola, palkintoa antamassa Tarja Harinen. Centria Ammattikorkeakoulun valmistuvien terveydenhoitajien juhlaa vietettiin Kokkolassa Kahvila Sahassa 17.5.2017.
Kahvila Saha 17.5.2017Kahvila Saha 17.5.2017Kevätvaellus Larsmon Molnvikeniin 6.6.17.
Pikkujoulujuhlat 23.12.2017 Juhla- ja kokouskeskus Amorissa Kokkolassa.
Juhlassa julistettiin yhdistyksen ansioituneeksi terveydenhoitajaksi Carita Gustafsson-Tuhkunen Kokkolan Työplussasta.Valmistuneiden terveydenhoitajien juhla 16.5.2018 Juhla & Kokouskeskus Amorissa, Kokkolassa.
Yhdistyksen stipendin sai Aino Nurmi.
Klikkaa kuvaa nähdäksesi siitä suurennoksen.