Yhdistyksen pikkjoulujuhla 10.11 /Föreningens lillajulsfest 10.11

3.10.2018

Vietämme yhdistyksen pikkujouluja komedianäytelmän merkeissä la 10.11 Kokkolan kaupunginteatterissa. Näytelmä "Koukussa" alkaa klo 18.00. Näytelmä on maksuton, paikkoja rajoitetusti. Näytelmän jälkeen mahdollisuus omakustanteiseen ruokailuun ravintola Rojassa, Kokkolassa. Ilmoittautumiset 24.10 mennessä: elina.sandkulla@pietarsaari.fi

Ilmoitathan osallistutko teatteriin, ruokailuun vai molempiin.

Teatteriin sitova ilmottautuminen, peruuttamattomasta poisjäännistä joudumme valitettavasti perimään teatterilipun hinnan.

Lisätietoa näytelmästä:

Lämpimästi tervetuloa!

Vi firar föreningens lillajulsfest lördagen den 10.11 vid Karleby stadsteater där vi får njuta av en komediföreställning. Föreställningen "Koukussa" börjar klo 18:00, är avgiftsfri men det finns begränsat med platser. Efter föreställningen finns det möjlighet att på egen bekostnad delta i en gemensam middag vid restaurang Roja. Anmäl dig senast den 24.10 till elina.sandkulla@pietarsaari.fi.

Vänligen meddela ifall du deltar i både teaterföreställningen och middagen eller i endast den ena programpunkten.

Det är bindande anmälan till teaterföreställningen. Vid bortfall utan avbokning måste vi tyvärr kräva tillbaka summan som teaterbiljetten skulle kosta.

Mer info om teaterföresteällningen hittar du på linken nedan:

Varmt välkomna!