Vårvandring i Larsmo 6.6.2017 / Kevätvaellus Larsmossa 6.6.2017

2.5.2017

Hej!

Mellersta Österbottens hälsovårdarförening bjuder in alla medlemmar till en gemensam vandring till Molnviken i Larsmo tisdagen den 6.6.2017. Vi samlas vid Cronhjelms skola/ Larsmo idrottscentrum kl. 17:00.
Adress: Norra Larsmovägen 60, 68750 Larsmo.

Vandringsleden är ca. 5-8 km lång beroende på det vilken led vi väljer. Terrängen är till största delen enkel, men på en del ställen finns det även backar och steniga vägar. Under vandringen håller vi en matpaus, förbundet bjuder på grillkorv med lätt tilltugg. Deltagarna tar själva med egen dryck.

Förbered dig med ändamålsenliga skor och kläder, en ryggsäck och ett gott humör!

Vänligen anmäl dig och dina eventuella allergier och/eller dieter till elina.sandkulla@jakobstad.fi senast den 2.6.2017.

Varmt Välkommen med på vårens träff!

Med vänliga hälsningar,

Mellersta Österbottens hälsovårdarförening

Hei!

Keski-Pohjanmaan terveydenhoitajayhdistys järjestää keväisen vaelluksen Luodon Molnvikeniin tiistaina 6.6.2017. Kokoonnumme Chronhjelmin koululla/ Larsmon urheilukeskuksella, josta lähdemme matkaan klo 17. Lähtöosoite: Norra Larsmovägen 60, 68570 Larsmo

Reitin pituus on n. 5-8 km, riippuen siitä minkä reitin haluamme kulkea. Maasto on enimmäkseen helppokulkuista, mutta paikoitellen myös kivistä ja vaihtelevaa nousuineen ja laskuineen. Reitin varrella pidämme evästauon. Yhdistys tarjoaa makkaraa ja pientä purtavaa, juoman jokainen voi tuoda mukanaan.

Varaathan mukaasi hyvät kengät, laukun tai repun eväitä ja juomista varten sekä iloisen mielen!

Ilmoittautumiset 2.6. mennessä: elina.sandkulla@pietarsaari.fi

Ilmoitathan samalla mahdolliset ruokarajoitukset.

Tervetuloa mukaan reippailemaan!

Ystävällisin terveisin,