TERVETULOA KESKI-POHJANMAAN TERVEYDENHOITAJAYHDISTYKSEN SIVUILLE!

Ajankohtaista

Ikinuori yhdistyksemme täyttää 50-vuotta ja haluamme kutsua Sinut yhdistyksen järjestämään illanviettoon.
Himoksen mökki uusittu, myös muita kohteita. Tutustu tarjoukseen linkistä: http://www.a-lomat.fi/mokit/tarjousviikot_mokkeihin
Sääntömääräinen vuosikokous pidetään keskiviikkona 19.2.2014 klo.18.00. Nuorisokeskus Villa Elba, Sannanrannantie 60, Kokkola
8.11.2013 klo 19. Kokkolan kaupunginteatteri
Kesäravintola Wanha Elba ma 20.5.2013 klo.18. os. Sannanrannantie 58
Sääntömääräinen vuosikokous to 21.2.2013 klo.18 Port Towerissa os. Satamatie 330, 67900 Kokkola.
Kaarlelan kotiseutumuseo oli pikkujouluun erittäin sopiva tunnelmallinen paikka.
Keski-Pohjanmaan terveydenhoitajayhdistys järjestää viinien valinnan opastusillan pe 28.9.12 klo 18.30 Motell Polariksessa Edsevössä. Mellersta Österbottens hälsovårdarförening ordnar vinprövningskväll fredagen 28.9.12 klo.18.30 på Motell Polaris i Edsevö.
Hallitus muisti valmistuvia terveydenhoitajia huhtikuussa pitämällä infotilaisuuden sekä illastamalla ravintola Kaarlessa. Ilta oli mukava ja aurinkokin paistoi juhlistaen hetkeä. Kuvassa suomenkielisen ja englanninkielisen ryhmän paikalla olleet opiskelijat.
Keski-Pohjanmaan terveydenhoitaja yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous pidetään torstaina 9.2.2012 klo.18 Pietarsaaressa. Paikka keskusvastaanoton kokoushuone, Asematie 1. Vuosikokouksessa vierailee Terveydenhoitajaliiton neuvottelupäällikkö Harri Liikkanen, hän kertoo ajankohtaisia asioita kuten keskusjärjestön vaihtamista. Yhdistys tarjoaa pientä purtavaa (ruokaisa salaatti ja leipää, kahvi/te makean kera). Tarjoilun takia sitoutuvat ilmoittautumiset 6.2 klo 12 mennessä. Ilmoittautumiset Kokkolassa Tarja Harinen puh. 050-3433343 tai tarja.harinen@kokkola.fi Pietarsaaressa Ann-Sofie Larsson puh. 040-3769031 tai ann-sofie.larsson@mhso.fi Kokkolasta lähtevät, kokoontuminen Terveyskeskuksen takaparkkipaikalla klo.17.15. Tervetuloa!
RSS ATOM